onsdag 3 april 2013

Till minne av konfirmationen


Visade igår detta konfirmationskort i PhunnyFace bloggen. Bibeln med rosorna hittar ni naturligtvis i PhunnyFace butiken  :)  Textstämpeln är från Stämpelkällan.


Gillar att använda 3d tejp på mina kort. Gör det nästan på alla kort. Snart börjar det vara dax att köpa nytt igen. Hoppas jag hittar :) Köpte senast på DollarStore men när jag var där sist hade de inte kvar av dem, eller jag hittade i alla fall inte. Det är en lite stökig butik tycker jag :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Vilket snyggt och fräsch konfirmationskort du gjort, så snyggt med rött till allt det vita, det poppar verkligen upp hela kortet!!
    Kramizar från mig

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Detta kort är sååå jättesnyggt.Såg att du skänker bort det via FB eller har jag fel!Sälj det istället.Du får säkert många köpare!

    SvaraRadera
  3. Det här kortet är fantastiskt vackert, stilfullt och ett riktigt konstverk! Vackert med det vita mot det röda på motivet och snyggt när du byggt i nivåer! Jag gillar också blandningen av material, det ger effekt utan att så mycket färg behövs.

    Bra idé med 3D-tejp, det måste jag testa. Jag brukar använda 3D-kuddar, men de går åt i mängders mängder vill jag lova, inte så ekonomiskt :)

    Hoppas att du har haft en fantastisk påskhelg, kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!