lördag 20 april 2013

Tolkning av en skiss


Jag har ju glömt att visa denna tag som jag gjort till Allt om Scrap för någon vecka sedan. Detta är en min tolkning av en superfin skiss. Är själv rätt nöjd med denna :) Som vanligt med mina tags har det blivit en hel den mist och lite stämplar och ett urklippt motiv från ett mönterpapper från Graphic45.

Fick en roligt start på lördagen också :) Såg att jag vunnit "större scrappaketet" i YouDo´s CC som pågått förra veckan. Tror det är utlottningspris... Andra pris hur som helst i tävlingen :)  Super glad är jag!

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Wow, GRATTIs!! "större scrappaket"....det låter ju heeelt underbart.....antagligen mycket scrapgodis påväg hem till norrland med andra ord =)

    Shit, vad snygg din tag var!
    Effekten du får fram med färger och mister är vrålsnygg.....duktiga du!!!!
    Tagen är helt underbar och så samstämmig i färger och dekorationer!
    Hoppas du har precis lika fint väder hos dig som vi har här = sol, sol och återigen soooool =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej igen =)
    Kom ju på att jag glömde bort att svara på din fråga! Om jag inte virrat till det helt i huvudet nu så är det svart/vita pappret jag använt till mitt kort från Maja Design - crea diem =)
    Vad glad jag blev över det du skrev om näsan på min lilla figur! Det var precis det jag ville få fram....en lite mer rosa näsa, tänkte som så att man enkelt kan lägga till en text med "krya på dig" vid behov,=)
    Har precis varit ute på en promenix = så härligt väder här idag igen så det t.o.m var för varmt med vårjacka!!!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!