fredag 26 april 2013

Underbara blå :)


Att jag gillar blått har nog inte undgått någon som brukar kika in här :) Jag har ju helt glömt bort att visa detta kort som jag gjorde till inspirationstidningen Allt om Scrap i mars. Ett kort med knappt några dekorationer, vet inte om detta tillhör kategorin clean and simple men näst intill i alla fall :) Den stora blomman är från Momas lil´shop of stamps. En blommar som jag verkligen gillar då den är lätt att klippa ut och lätt att använda både på kort och layouter. Detta kort är något mindre än "normalkort" Om jag inte minns fel så är denna bara 12-13 cm hög. Kan inte säga mer exakt då jag inte har kortet längre i mina ägor :)

Trevlig helg!
 

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt blått kort du gjort, så fräckt och sommaraktigt!!
    Denna blomma var jäklars snyggt färglagt denna gången.....så måste jag testa att färglägga min nästa gång =) Skall fota och försöka lägga upp mitt första försök till färgläggning på denna stämpeln snart så du får bedöma vad du tycker,hihi.
    Ha en fin helg uppe i norr!
    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. ai kun kaunis kortti!!! hei, tähänkin vielä ehtisit osallistua :)...
    http://123-challenge-blog.blogspot.co.at/2013/04/mid-month-dt-reveal-april.html

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!