söndag 7 april 2013

You are perfect


Just nu pågår som bäst en Cyber Crop i You Do blogg med riktigt roliga utmaningar. Jag lär väl kanske inte hinna med så många, kanske bara denna... Men eftersom utmaningarna var så roliga kunde jag inte låta bli att göra någon och då är det ju även lika att visa vad man gjort, eller hur ;)

Deltar med denna i utmaningen Have fun with stamps. Man skulle tänka lite utanför lådan... nja... jag kan ju inte påstå att jag precis tänkt utanför lådan men roligt har jag haft när jag skapat denna layout. Jag har använt mig av fyra olika stämplar på denna layout. Två är You Do stämplar från ett set Background Soft. En stämpel har jag använt till vänster under "Remember to" och andra stämpeln har jag använt mig för att göra ett träd till höger. Går det att se att det ska föreställa ett träd? :) Resterande två stämplar är fjädrarna som kommer från Stämpelkällan.

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. Yes, det syns att det är ett träd och jag tycker trädet blev skitsnyggt!!
    Vilken helhet du fått på denna LO:n med ditt egengjorda träd och den underbara natur ni varit och hälsat på i Finland (ser ju att det står på finska där =)
    Jättefin rubrik du valt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Definitivt ett av de mest uppfinningsrika sätt jag sett den stämpeln användas på. :) Snyggt! Kul att du är med i vår utmaning. /Monica

    SvaraRadera
  3. Kanonsnygg layout! Gillar färgerna, designen och, definitivt, trädet!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig LO, så fina färger!

    Ha en trevlig helg. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!