onsdag 1 maj 2013

Build a rose bush


Ni har väl inte missat de nya digitala stämplarna hos Momas lil´shop of stamps? Det är verklligen förmånliga stämplar där man får sig ett helt set till en billig peng :) Jag har här till detta kort använt mig av ett set som heter Build a rose bush. Smart med delar man kan färglägga och klippa ut och göra en uppsättning precis hur man vill.

Jag valde att göra ett runt kort denna gång. Som så ofta med mina runda kort gör jag dem som husen i Vilda Västern :) Nämligen själva kortstommen är mindre än framsidan så att jag kan behålla den fina runda formen på framsidan. Visserligen är väl inte baksidan lika vacker men man behöver ju inte visa den ;) Ramen kommer från Sans Design, gillar verkligen denna användbara ram som också är en diggis.

Det fina med digitala motiv är ju just det att man kan skriva ut dem i olika storlekar. Jag har till detta kort skrivit ut rosorna och bladen i olika storlekar och monterat upp dem med 3d kuddar i 2 olika tjocklekar.

Sedan vill jag även tipsa om att Stämpelkällan har just nu 25% på sina stämplar. Stämpelkällan kommer att sluta och därav detta erbjudande.

Och ännu ett tips ni absolut inte får missa om ni är med på Facebook. Om ni inte redan gillar PhunnyFace på Facebook så tycker jag ni absolut ska göra det nu. En helt fantastisk chans att vinna stämplar till ett värde av 700 kr.

Ha det bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!