torsdag 23 maj 2013

Killkort på beställning


Fick för ett tag sedan en beställning på att göra ett kort till en sportig kille som tar examen här inom kort. Nu kommer jag inte ihåg vad det var för examen men något med idrott har det att göra :)

Den härliga textstämpeln som passar så utmärkt till detta tillfälle kommer från K-design och killen med fotbollen och de springande tennisbollarna är digitala motiv från Kenny K.

Jag gillar ju att göra kort till killar. De passar så utmärkt till min stil och denna gång är jag riktigt nöjd med kortet. :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Dom springande fotbollarna..........FASIKEN vad fräcka dom var!!!!! Kanske måste inviga mig nu då i den digitala världen av stämplar om jag vågar att pröva =)
    Du är jätteduktig på killkort och du skall verkligen vara stolt över detta kort för det är skitsnyggt!!!
    Med din färgläggning gillar jag att du verkligen inte får några kanter mellan dina toningar.....tycker jag får det när jag prövar här hemma så antagligen behövs fler färger som liknar varandra =)
    Ser att ni har fint väder där uppe i norr = visst är det underbart!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Vilken super härligt kort och vilken underbar textstämpel!
    ME LIKE!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig, killkort passar dig så bra. Det här kortet är så läckert!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!