söndag 26 maj 2013

Studentkort


Jag har en hel del beställningar på kort just nu så jag passar väl på och visar det jag gör :) Studenttider är det ju snart och jag fick bl a en beställning på studentkort till en kille. Eftersom jag har många beställningar har jag valt att hålla korten väldigt enkla, vilket naturligtvis även är min stil :) Samtidigt får beställaren korten någon krona billigare ;)

Till detta kort har jag använt mig av blommor, blad, fjärilar och molnpappret från YouDo. Flaggorna är klippta ur washitejp från YouDo. Texten har jag printat ut själv och killstudenten är en stämpel jag haft i något år och kommer varken ihåg vem som designat den eller var den är köpt. Men så mycket vet jag att butiken som sålde denna har stängt för rätt länge sedan.

Önskar er alla en underbar morsdag!!!

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Superhärligt studentkort, riktigt svenskt =)
    Fin miljö du byggt upp, ger ett fint djup i ditt kort.
    Här har vi haft kanonväder idag, lite blåsigt men det är det ofta här, men varmt och soligt = underbart =)
    Hoppas du haft en fin mors dag!
    Kram på dig

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!