torsdag 12 september 2013

Bidrag till veckans skiss


Veckans skiss har alltid så läckra skisser och nu äntligen har jag tid att skapa utifrån denna veckans skiss. Dessutom har jag fick jag tillfälle att använda dessa såååå läckra BoBunny papper Zip-a-dee-doodle som jag haft ett litet tag i mina ägor. Skulle nästan vela påstå att det är Ulrikas fel att jag köpt dessa papper. Hon har skapat så läckra alster till BoBonny med dem att mitt habegär bara växte och växte och till slut kunde jag inte motstå frestelsen. :D

Nåja det blev lite annat också än BoBunny på denna som washi tejp t ex. Apropå washitejpen så har jag inte beskurit bilden snett fast det kan se ut som det när man tittar på tejpen, nä jag har satt tejpen så där snett. :)

Bilderna på denna layout är tagna i somras på en trill till Uleåborg i Finland där vi bl a besökte en skatepark. Sonens favorit "leksak" har i sommar varit just hans sparkcykel. Fotona är inte så skarpa då jag själv satt ganska långt bort och "zoomade" in honom så mycket jag kunde. Har ju ingen super duper proffsig kamera, bara en vanligt digitalkamera...

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. Du, ibland har inte skärpan och fotokvaliteten alls någon betydelse! Det är minnena och bevarandet av dem som är det viktigaste!

    Härlig LO med sköööön känsla! Tuffa papper och snygg journaling!

    SvaraRadera
  2. hei, tää on tosi kiva sivu!! hauskaa viikonloppua sinnekin :)!!! laitan vielä viestiä :)
    terkut, SAnna

    SvaraRadera
  3. Vilken härligt fartig LO! Härliga färger!

    Tack för att du är med och låter dig utmanas av oss på VS!

    SvaraRadera
  4. Wow vilken läcker LO. Verkligen grabbig. Tycker du lyckades bra med dessa papper.

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt bidrag denna vecka! Verkligen jättesnyggt! /J

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!