onsdag 11 september 2013

PowerPark


Idag bloggar jag denna layout i K-design bloggen. Papper är från de senaste kollektionerna och är urläckra tycker jag. Klicka in i K-design bloggen för att läsa vilka papper jag använt mig av :) Kan ju säga så mycket att jag även blandat med julpapper i denna layout. Kan du se vilket ;)

Bilderna är från Powerpark en nöjespark i Finland och som jag tycker är den bästa. Vi var där så pass tidiga att jag lyckades ta foton på de trevliga byggnaderna i Vilda västernstil utan att få med en massa folk på dem. Papper jag använt som bakgrund heter USA och även om vi inte varit till just USA så tycker jag dessa papper passar så utmärkt bra till mina foton :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Så härligt läckert med så coolt papper!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Cool layout! Du har lyckats jättebra med vilda västern -stilen, hela sidan passar riktigt fint med fotona. Jag som är från södra Finland har aldrig varit i Powerpark ännu, men kul att veta att där finns också sånt här lite speciellt som de här vilda västern -byggnader. Det kanske blir aktuellt nästa sommar!

    SvaraRadera
  3. Suverän sida till ditt album! Gillar alldeles särskilt de där stjärnraderna, som ger precis den rätt touchen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!