söndag 20 oktober 2013

Fina du i solnedgången


Återigen färgstarkt från mig :) Denna layout gjorde jag på NLS träffen tidigare i oktober. Orange, svart och vitt blev huvudfärgerna denna gång. Har använt mig av bl a  papper från Bo Bunny, washi tejp från Ica Maxi, bakgrundsstämpel från Kaiser Craft, cirkelstickers och Lindy´s Stamp Gang mist jag köpt från K-design.

Har ni föresten sett alla nyheter som dykt upp hos K-design? Nya Inca Gold färger, läckra metalldekos och framförallt två helt nya kollektioner med urläckra papper. Och då menar jag verkligen läckra!!! :) Kan rekommendera att ta en titt i shopen :)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Din son måste ha världens finaste fotoalbum!!!

    SvaraRadera
  2. den är så snygg..vilka färger, upplägg och vilken cool bakgrund

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!