fredag 25 oktober 2013

Redo för vinter


Åter igen hittade jag en härlig skiss som jag tolkat. En liten butik har en skissutmaning nu i oktober som Ami har designat. Utmaningen hittar du i deras blogg här.

Lite för ofta använder jag mig av vit cardstock som bakgrund. Mönsterpapper som bakgrund är ju såå snyggt men jag använder de alldeles för sällan så även andra färger av cardstock. Så denna gång bestämde jag mig för att åtminstone använda mig av annat än vit cardstock som bakgrund :) Fotot på layouten är tagen häromdagen när sonen absolut ville ha på sig sin nya vinterjacka när han skulle ut. En härlig grön dunjacka är hans val av vinterjacka i år :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Så fin! Jag gillar de silvriga(?) bokstäverna, de passade toppenfint ihop med fotot. Är det BoBunnypapper?

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hakar på lite tävlingar hos ELB :) du gör så fina layouter varje gång!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker och sprakande layout!

    Ta bort dabbern och lägg den i blöt över natten. Funkar inte det, så då vet jag inte.

    Ha en bra vecka.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!