onsdag 9 oktober 2013

Scrapträff i helgen


Det har varit lite fullt upp på jobbet förra veckan med sena kvällar och i helgen var jag hela helgen på en scrappträff som NorthernLightScrappers annordnade. Så det har inte blivit så mycket bloggande här i min blogg eller besök i andras bloggar.

Jag som inte brukar ha speciellt tur på lotten men i helgen hade jag plötsligt tur flera gånger :) Hela fyra priser vann jag på lottningen i de olika utmaningarna. Första och andra pris röstades fram och tredje pris lottades fram :) Idag visar jag en layout som de hade som "inför tävling". Man skulle inspireras av ordet Norrsken. Ett pris fanns till denna utmaning som lottades ut och här var en av de gånger jag hade tur i lotteri för jag vann :) Valde att inspireras av ordet Norrsken genom att börja leka med mina mister för att få till en norrsken på layouten. Inte så där jätte lätt insåg jag... Men nöjd är jag ändå :)

Apropå vinna (nu skryter jag igen ;) ) så vann jag Creativicas september utmaning. Tjohooo!!!!

Nu ska jag gå och vila mig igen. Mår inte bra alls och har stannat hemma från jobbet.

Ha det bäst!



2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsterna! Och en jättesnygg LO! Härliga färger och fotografier! kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag såg direkt att det var ett norrsken på din LO...innan jag hunnit läsa din text. Otroligt fin Lo, den har en lite annorlunda layout och det gillar jag. Och ditt norrsken är helt magiskt, du är allt bra skicklig med penslarna och mistburkarna!

    Ha en skön helg, kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!