lördag 7 december 2013

Fler julkort utan julpapper :)


Här har jag gått och trott att jag börjar vara på slutspurten vad gäller julkort men icke sa Nicke, jag har ännu några som måste göras. Har ju total räknat fel :) Jag gör inte sååå många men ett visst antal behöver jag :)

Och när man ändå ska göra julkort så är det ju bra att passa på att kombinera med tävlingar eller hur :) Detta julkort är till Hobbyworlds utmaning som går ut på att göra ett julkort utan rött och grönt. Utmaningen hittar du här.

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Detta julkort gillade många jättemycket, riktigt stilrent å snyggt!!!! Lycka till i utmaningen :)
    Som jag längtar efter att börja Scrappa igen, varför ska det vara så svårt att komma igång igen.... Lusten fins inte då sonen tröttar ut mig så. Har du några tips på hur jag ska komma igång igen så säg gärna till :)
    Kramis!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!