söndag 12 april 2015

You Do:s påskutmaning


Just nu pågår som bäst påskutmaningar i You Do bloggen. Jag kunde inte låta bli att delta i någon av dem. Det finns sammanlagt 4 st utmaningar i deras blogg men jag misstänker att jag inte gör alla fyra då påsken är förbi och 2 av dem är mer påskrelaterade utmaningar :) Jag har inte kommit till skott att göra något som helst påskaktigt pyssel i år :)

Denna tolkning är till bingobrickan, utmaningen hittar du här. Jag valde rad 1 vågrätt men insåg precis att jag även har med rad 1 lodrätt :) I alla fall om halvpärlor får räknas som bling ;)

De mesta jag använt på layouten är produkter från You Do. Är riktigt förtjust i deras färgglada prickiga papper :)  Färgerna till kladdet i bakgrunden, resin fjädrarna, sytråden och svart cardstocken kommer inte från You Do.

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Precis hur läcker som helst! Gillar hur du plockar upp fotots färger i papper och dekorationer och får ihop det till en kalasfin helhet! Riktigt tuff och snygg LO!

    SvaraRadera
  2. Hej Päivi.
    Ursnygg tolking. Coola och härligt färger tillsammans och jag är stormförtjust i bakgrunden :D
    Tack för att du är med oss hos YouDo :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!