lördag 4 juli 2015

Mixed media kort


Deltar i Pysslotekets utmaningar som pågår som bäst även om jag klantat mig en hel del :) :) :) Jag har läst slarvigt och tänkte på bloggens färger som i mina ögon var vitt och turkos/blå... Färgerna är ju mina favoritfärger så jag tvekade inte att sätta igång och skapa. Dock läste jag slarvigt vilket jag sett först nu idag när jag bloggar mina bidrag, jag såg inte att det är blogghuvudens färger som ska dominera, d v s turkos/blå. :)

Med andra ord vet jag inte om detta mitt kort blir godkänt då jag har en hel del vitt.... Nåja jag har skapat till alla tre kategorier som finns i utmaningen och jag har haft kul medan jag skapat och det är ju det viktigaste eller hur :)

Vill du kika på min layout till utmaningen så hittar du en här och min canvas hittar du här.

Utmaningarna hittar du här.

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Härligt kort! /Anna

    SvaraRadera
  2. Vitt går också alldeles utmärkt! Supersnyggt kort!

    SvaraRadera
  3. Läckert och fräscht kort!! Gillar stänken och stenciltexten!! :D

    / Tettiz - Jeanette

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!