lördag 4 juli 2015

You are my favorite


Nu har jag klantat mig något... Jag såg en rolig utmaning i Pysslotekets blogg som tilltalade mig på en gång. Problemet är att jag, då jag för ett tag sedan läste och skrev en minneslapp om denna utmaning, läste slarvigt.... Jag läste färgerna i Pysslotekets blogg och tänkte på en gång på turkos/blå och vitt, blev så glad över denna tävling då det är absolut mina favoritfärger :) 

Men men klantig som jag är läste jag slarvigt... Det är blogghuvudens färger som ska dominera... med andra ord måste jag säga att jag inte vet om mitt bidrag blir godkänt då jag har rätt mycket vitt :) Och inte nog med att jag bara gjort denna layout, jag körde ju på med bidrag till alla kategorier... :) :) :) Se inläggen nedan för denna.

Hur som helst bloggar jag och deltar i tävlingen med mina tre olika bidrag ändå, med liiiite tur kanske de blir godkända ;) Just denna layout var jag ju dessutom så nöjd med :) Jag bara älskar dessa färger jag använt :)

Vill du kika på mitt kort till utmaningen hittar du den här och min canvas här.

Utmaningen hittar du här i deras blogg.

Ha det bäst!

4 kommentarer:

Tack för din kommentar!